lördag 3 maj 2014

Källstorp maj 2014
















6 kommentarer:

  1. Otroligt vackert, härlig vandring! :)

    Kram på dej <3

    SvaraRadera
  2. Tack, ja det är det ;) Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Hej Gerd vad kul att du hoppade in hos mig från BP. Tack för de fina orden :-)
    Dina bilder suger tag och gör att man vill hoppa in och vandra runt där själv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, vad skoj att du tyckte det! Jag lägger inte in i min fotoblogg längre utan använder mest min vanliga Geddfish till ALLT.
      Tack!

      Radera
  4. Nu vart jag nyfiken på dina foton som är jättevackra tycker jag.

    Kramelikram från mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo, jag har fotobloggat i flera år, men det har legat still här nu länge, därför att jag slängt i fotona i min vanliga blogg i stället.
      Kramelikram!

      Radera